söndag 22 januari 2012

Vart jag mig i lisebergshallen vänder står vi där och skriker sönder.

Vad jag och Karro gjorde i lördags? Vart vi var nånstans? Ja hur var det nu igen.. P3 GULD GALAN FÖR SATAN! Två så satans fantastiska timmar som lämnade oss så starstruck att det finns inte.

Vi kommer in i lokalen och ställer oss rätt långt bak, men ändå så att vi är nära den utstickande scendelen. Galan börjar och efter ett tag lyses hela lokalen upp. Och vad ser vi? Jo, tre meter bakom oss SITTER HELA SVERIGES MUSIKELIT OCH CHILLAR!

Och åh vad jag exploderade i pepphet och lycka när Björnisarna vann inte bara en, utan två gånger! Tillika Kaptenen den Röda, sjukt bra kille det där.

Och alla underbara presentatörer! Peter Appelgren, Annika Norlin, Soran Ismail, Rosa Mustaschen, Underbara bäste Pang Prego gänget, Hanna Hellquist.. Och lilla gossiga Salem Al Fakir. Man vill ju bara nypa honom i kinderna. Och Kodjo. Bäste Kodjo. Och Jason och Gina såklart. Klart att dom ska få skryta lite också om sitt pengainsamlande. Fina människor. Åh, så fina människor.

Jag kan fortfarande inte prata sammanhängande om alla intryck vi fick den kvällen. Men hade nån kommit fram efteråt och dödat mig hade jag nästan inte brytt mig.

1 kommentar: